Fitfarm Bikini Challenge kokemuksia

Jos joku ei ole vielä huomannut, niin nyt on BC välilehden alle päivittynyt huikeasti tietoa ja kokemuksia tammikuussa 2015 aloittamastani Fitfarmin Bikini Challenge valmennuksesta. Päivitän jatkossakin sinne postaukseen valmennuksen edetessä tuloksia ja fiiliksiäni, joten jos kiinnostaa tämmöinen elämäntapamuutos ja laihdutusproggis, niin seuratkaapas myös BC välilehteä! Postausta pääsee lukemaan myös TÄSTÄ klikkaamalla.




Yllä vielä kuvat päiviltä 1, 11 ja 23 eli mielestäni silmin nähtäviä tuloksia on syntynyt jo ensimmäisen kolmen viikon aikana. Maanantaina starttaa viikko viisi ja kokonaisuudessaan tuo valmennus kestää siis kymmenen viikkoa. Innolla odotan, miltä näytän huhtikuun alussa, kun valmennus päättyy. :)




15 kommenttia

  1. Niin mahtavaa näytät upealta jo nyt! hienoa työtä oot tehnyt. Tsemppiä jatkoon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana Salla viestistä ja tsempeistä! <3

      Poista
  2. No kyllä näkyy ero! Hyvää työtä :) Mäkin yritän, että joko tämä kesä olisi se timmein vuoden 2010 ;) Muutamista karkeista saa ehkä kieltäytyä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muutamista karkeista täytyy kyllä kieltäytyä sekä etenkin niistä RAKKAUDEN HEDELMISTÄ! :D Muuten ei vatsan seutu kyllä tiukkene ;) Kiitos!

      Poista
  3. Upeeta Anna!!!!! Näytät jo nyt niin hyvältä. Lopputulos tulee oleen varmasti mieletön! Tästä saa itekkin lisätsemppiä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, toivotaan, että lopputulos on silmiä hivelevä ;) Kiitos!!!

      Poista
  4. Vau!!! Hieno homma. Tuo ruokien teko ja pakastus kuulostaa niin työläältä omaan korvaan. Kiinnostaisi juttu siitä, että tuleeko tuolla dietillä syöminen kalliimmaksi kun perus koti/perheruoka ja kuinka paljon aikaa menee kauppalistan ja ruokien tekoon. Kiinnostaisi kovasti itseänikin nuo fitfarmin jutut, täytyy miettiä kun kevään puolimaraton juostuna, että josko sit. Juoksun treenaus ja kunnon laihdutus ei nyt sovi yhteen :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos viestistä, kirjoitankin tuosta raha-vinkkelistä seuraavan aihetta käsittelevän postauksen! :) Ruokien teko on meillä aina sunnuntaipäivisin tai -iltaisin, kun lapset ovat nukkumassa. Ruokien valmistamiseen ja pakkaamiseen menee noin tunti tai riippuu vähän mitä ruokaa tekee, mutta ei jauhelihan/kanan paistamiseen kauaa mene, kun samalla vielä laittaa pastat kiehumaan. Sitten vaan seitsemän purkkia pöytään ja ruoka jaetaan niihin. Pari purkkia jääkaappiin ja loput pakkaseen, josta voi sitten aina edellisenä päivänä napata purkin sulamaan. Salaatit/kasvikset teen aina tuoreeltaan, mutta keitetyt vihanneksethan voisi tehdä myös valmiiksi purkkiin! :) Itsekin pidän paljon lenkkeilystä ja tulevaisuuden haaveena on ainakin puolikas, mutta nyt keskitytään ensiksi yhteen asiaan kerrallaan ;) Tsemppiä sulle omiin tavoitteisiisi!

      Poista
  5. antaa toivoa itsellekin :) Go, go!

    Ps. Linkitin blogisi postaukseeni :)

    VastaaPoista
  6. Ei voi muuta sanoa kuin että wau! Kovaa työtä olet tehnyt ja saat olla siitä ylpeä.

    Oli mukava lukea sun ajatuksia matkan varrelta, sillä itse olen jo vuoden verran pohtinut tätä valmennusta. Tammikuussa kokeilin ekan kerran SuperDiettiiä (6vk) ja sehän toimi. Pudotettavaa ei ollut oikeastaan, mutta halusin testata omaa kurinalaisuutta ja saada vinkkejä oikeanlaiseen syömiseen ja treeniin. Nyt olen sitten vähän jumahtanut niihin samoihin treeneihin, ja haluaisin lisävinkkejä. BC:n aloittaminen nyt 13.4. olisi kaikin puolin ajoitukseltaan sopiva, mutta ei viitsisi ihan ostaa sikaa säkissä. Olis kiva saada vähän tietoa siitä, millaisia treenit ovat, sillä itse olen tottunut jo nyt reenaamaan tosi kovaa ja monesti viikossa, joten haastetta täytyy olla. Voisitko ihan pikkuisen valottaa, lähinnä millaisia treenit ovat. Tarkkoja liikkeitä ei tarvitse etkä saakaan julkaista.

    Kiitos kun jaat kokemuksiasi meille empijöille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kivasta viestistäsi! :) Toki voin vähän kertoa treeneistä! Viikkotreenejä on 5 kpl, jotka voi suorittaa kuntosalitreenien ja viikkotreenien yhdistelmänä. Kuntosalitreenit ovat rankkoja laitteilla/vapailla painoilla/tangoilla tehtäviä ihan oikeita salitreenejä ja viikkotreenit taas ovat enemmän sykettä nostavia lyhyempi kestoisia treenejä ja niissä tulee takuuvarmasti hiki vaikka kestoltaan ne ovat lyhyitä.

      Viikkotreenejä tulee yksi uusi treeni viikossa eli lopussa on jo 10 erilaisen viikkotreenin valintamahdollisuus. Treeni voi olla esimerkiksi 25 minuuttia kestävä kahvakuulatreeni, jossa tehdään neljää erilaista liikettä niin monta kertaa, kuin tuona aikana ehtii. Viikkotreeneinä voi olla myös hyppytreenejä, vatsalihashaasteita jne. eli tosi paljon eri tyylisiä treenejä ja kyllästymisen mahdollisuutta ei ole :) Itse tykkäsin viikkotreeneistä tosi paljon, ne olivat niin monipuolisia.

      Itse tein treenit viikossa esim. 2 salikertaa+3 viikkotreeniä. Jos haluaa painottaa enemmän salitreenejä, niin niitä voi tehdä enemmän ja vastaavasti viikkotreenejä vähemmän. Myös aerobiset treenit kuuluvat ohjelmistoon eli aamulenkit ennen tyhjää vatsaa tai sitten aerobinen suoritetaan vaihtoehtoisesti salitreenin jälkeen esim. kuntopyörässä.

      Kysy toki, jos joku jäi mietityttämään! Toivottavasti tästä oli apua :) Nyt kevään BCssä ulkotreenejä (eli siis niitä viikkotreenejä) on varmaan mukana, kun tuossa winter editionissa, jossa itse olin, niin noita ulkona tehtäviä treenejä ei tainnut olla kuin yksi porrasjuoksun tyylinen harjoitus.

      Poista
  7. Suurkiitos, Anna Maria! Tuosta oli enemmän kuin hyötyä. Jopas rupesi oikein toden teolla kutkuttamaan ajatus BC:hen osallistumisesta. Juuri tuollaisia haastavia treenejä kaipasinkin, ja erityisen iloinen olen, jos kerran viikkotreenit ovat jotakin muuta kuin salia, sillä hyppyjä/portaita tms. tässä keväällä oikein kaipaa :)

    Tsemppiä sulle vikoihin viikkoihin!

    VastaaPoista